Hlavní menu Nabídka jóga pomůcek Obsah yogashopu

Jak funguje

Partneři Yogacentra v našem systému získávají finanční provize z objednávek uskutečněných v našem elektronickém obchodě (Yogashop.cz - dále YS). Partneři Yogacentra získávají vždy 10 procent z ceny objednávky očištěné o daně a dopravné.

Jak partnerský program funguje

Každý zákazník, přicházející z reklamních ploch YS na partnerském serveru, je označen speciální proměnnou v cookie (v paměti prohlížeče). Jakmile takto označený zákazník uskuteční nákup v YS, nákup je automaticky prolinkován s účtem partnera v partnerském systému.

Informace o zdroji návštěvníka (soubory cookies v prohlížeči) se ukládají po dobu jednoho měsíce. Zákazník tedy nemusí provést objednávku na našem e-shopu okamžitě, pokud je objednávka uskutečněna do 30ti dnů od příchodů ze stránek partnera, je stále nalinkována k jeho účtu.

Výplata partnerské odměny

Poté co partner nastřádá na svém účtu dostatečný finanční obnos (minimální částka pro výplatu je 1 000 Kč), stiskem tlačítka v partnerské sekci zažádá o vyplacení částky. V případě, že partnerem je živnostník či firma, zároveň zasílá Yogacentru fakturu na danou částku. Po kontrole výdělků je částka odeslána na bankovní účet, který partner zadal při registraci.

Abychom předešli problémům u případných stornovaných objednávek, jsou odměny do částky k výplatě započítávány vždy 30 dní po uskutečnění objednávky.

Bannery na vaše stránky

Pro naše partnery nabízíme širokou škálu připravených reklamních formátů, které jsou k dispozici v sekci reklamy. Bannery jsou po registraci partnerovi k dispozici včetně připraveného html kódu pro přímé vložení do webové stránky.

Někteří partneři raději vkládají pod tematicky zaměřené články přímé textové odkazy na YS. Takové odkazy je možné také vytvořit v sekci reklamy. Textové odkazy doporučujeme přidávat především k tematicky zaměřeným článkům a směrovat přímo na stránky jednotlivých produktů z naší nabídky.

Samozřejmě si naši partneři mohou vytvořit vlastní reklamní formáty, kte kterým využijí připravený odkaz. V tomto případě důrazně žádáme, aby byly při reklamní kampani dodržovány dobré mravy a zákazník nebyl reklamou obtěžován a klamán. V případě nesplnění těchto podmínek je možné s partnerem ukončit spolupráci.

Technická specifikace

Odkaz se skládá z následujících get parametrů:

  • Identifikace partnera - parametr "aff"
  • Identifikace reklamy - parametr "rek"

V případě, že partner nevyužívá připravené reklamní formáty, parametr rek se vynechává.

YOGA NEWSLETTER - NOVINKY NA E-MAIL